لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
خودمان را اثبات کردیم / یووه در بحران نبود

خودمان را اثبات کردیم / یووه در بحران نبود

یوونتوس در بازی حساب شده و مورد قبول توانست منچسترسیتی ، صدرنشین لیگ برتر جزیره را در خانه این تیم به زانو در بیاورد تا علاوه بر کسب اولین پیروزی در مسابقات رسمی این فصل ، اولین قدم را در لیگ قهرمانان اروپا محکم بردارد .

مکسی آلگری سرمربی بیانکونری که طی روزهای گذشته فشار زیادی را تحمل می کرد در پایان بازی و پس از پیروزی شیرین 1-2 مقابل تیم پیگرینی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد .

" بازی مهم و سختی را پیروز شدیم ، خوشحال هستم که تیمم به این حد از تجربه رسیده است که می تواند در خانه تیمی مانند منچسترسیتی بازی عقب افتاده را جبران کند و در نهایت پیروز باشد "

" ما توانستیم مقابل تیمی که ساعت ها بود گل نخورده بود برنده شویم و در واقع راه را نشان دادیم ، من سیتی تیم بزرگی است اما شاگردان من واقعا عالی بودند و بازی خوبی انجام دادند "

" در نیمه نخست هم ما خوب بودیم ، صاحب موقعیت های خوب شدیم اما نتوانستیم از آن استفاده کنیم و گمان می کنم گلی را هم که زدیم درست بود "

" یووه در بازی های قبل هم همین کیفیت را داشت ، بازیکنان من تلاش زیادی می کنند اما گاهاً ممکن است در فوتبال شما موفق در نتیجه گرفتن نباشید . ما در مقابل کیه وو بازی خوبی انجام دادیم که متاسفانه 1 امتیاز بیشتر نگرفتیم "

" این بازی می تواند شروع خوبی برای ما باشد ، می خواهیم همینگونه خوب باشیم و باید در همه بازی ها خارج برنده شویم "

سرمربی یوونتوس ادامه می دهد و در مورد شرایط سخت بازیکنانش می گوید :

" پس از بازی با کیه وو برای آماده شدن وقت داشتیم، ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم اما می دانم که بازیکنان من شرایط سختی را تحمل کردند. در اینجا همه چیز ضد ما بود در حالی که ما با وجود اشتباهاتی که داشتیم لایق تا این حد فشار نبودیم "

" بازیکنان من خودشان را اثبات کردند ، یک پیروزی می تواند همه چیز را مثبت جلوه بدهد و ما با اعتماد به نفس بهتر کار کنیم و شکست هم ممکن است باعث تحت فشار قرار گرفتن ما باشد و شرایط متفاوتی ایجاد کند "

" این یک مسئله روانی است ، ما تلاش کردیم که شرایط را به نفع خودمان عوض کنیم و بازیکنان من هم با اثبات خودشان این کار را انجام دادند "

" بازی با شرایط سختی در زمین حریف بود ، ما نمی خواستیم که بازنده باشیم و منچسترسیتی هم برای پیروز شدن تلاش می کرد ، خوشحالم که موفق به برگرداندن نتیجه شدیم . من امیدواری زیادی داشتم و این برای من عجیب نبود "

کوادرادو ؟

او بازیکن باهوشی است ، در دقایقی لازم بود که در دفاع کمک بیشتری کند و در لحظاتی هم می خواستیم که او بازی را به زمین حریف بکشاند . به هر حال او تلاش زیادی داشت و در فاز دفاعی هم بسیار موثر بود "

موراتا ؟

" گلی که زد نشان دهنده همه چیز است ، او بازیکن عالی است . ایجاد موقعیت زیادی کرد و فداکاری زیادی در بازی داشت . امیدوارم که در ادامه شرایطش بهتر از این هم شود "

یوونتوس بازگشته ؟

" من اعتقاد دارم که یووه شرایط بدی نداشته و ندارد. ما بازی هایی را باختیم که باید برنده می شدیم و حالا این پیروزی مهمی بود که می تواند شایستگی تیم من را نشان دهد "

" در ادامه هم باید با این تفکر جلو برویم و فقط برای پیروز شدن بازی کنیم. فشار زیادی بر روی دوش ما بود که حالا با این برد از آن کم شده . البته تلاش ما در لیگ ادامه دارد زیرا در آن امتیازات زیادی برای جبران است "

برای حمایت از ما بر روی منوی تبلیغات در سمت چپ سایت کلیک فرمایید !


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: